Cart

Postup reklamácie v krátkosti s reklamačným formulárom

V prípade, že zakúpený šperk z nášho internetového obchodu vykazuje vady, ako kupujúci máte právo uplatniť si reklamáciu a vyplniť Reklamačný formulár na uplatnenie reklamácie. Tento formulár je potrebné  doručiť v listinnej forme  na adresu: GT Gold, s. r. o., Hlavná 2760 / 170C, 077 01 Kráľovský Chlmec, alebo elektronicky na e-mail:  ibrill@ibrill.sk.

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť TU

Zakúpený tovar, ktorý je predmetom reklamácie Vám odporúčame poistiť a riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu pri preprave, za ktorú neručíme. K reklamovanému tovaru Vás prosíme pribaliť vyplnený reklamačný formulár, priložené všetky listiny, ktoré ste s tovarom obdržali  a prosíme všetko zaslať na adresu:

Hlavná 2760 / 170C, 077 01 Kráľovský Chlmec.

Záručná doba na  tovar  zakúpený prostredníctvom nášho internetového obchodu je 24 mesiacov.

V reklamačnom formulári je potrebné presne označiť druh a rozsah vád tovaru.

Reklamačné konanie tovaru začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  • Doručenie riadne vyplneného Reklamačného formulára na uplatnenie reklamácie od kupujúceho predávajúcemu.
  • Predloženie dokladu o zaplatení
  • Doručenie zakúpeného tovaru predávajúcemu

Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný Reklamačný poriadok zverejnený na internetovej stránke www.ibrill.sk.

V prípade ďalších informácií  a  potreby nás kontaktujte na tel. čísle: +421 910 532 253  alebo  +421 56/63 23 340 alebo prostredníctvom e-mailu: ibrill@ibrill.sk.