V prípade, že zakúpený šperk z nášho internetového obchodu vykazuje vady, ako kupujúci máte právo uplatniť si reklamáciu a vyplniť Reklamačný formulár na uplatnenie reklamácie. Tento formulár je potrebné doručiť v listinnej forme na adresu: GT Gold, s. r. o., Hlavná 2760 / 170C, 077 01 Kráľovský Chlmec, alebo elektronicky na e-mail: ibrill@ibrill.sk.
Reklamačný formulár si môžete stiahnuť TU
Zakúpený tovar, ktorý je predmetom reklamácie Vám odporúčame poistiť a riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu pri preprave, za ktorú neručíme. K reklamovanému tovaru Vás prosíme pribaliť vyplnený reklamačný formulár, priložené všetky listiny, ktoré ste s tovarom obdržali a prosíme všetko zaslať na adresu:
Hlavná 2760 / 170C, 077 01 Kráľovský Chlmec.
Záručná doba na tovar zakúpený prostredníctvom nášho internetového obchodu je 24 mesiacov.
V reklamačnom formulári je potrebné presne označiť druh a rozsah vád tovaru.
Reklamačné konanie tovaru začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
- Doručenie riadne vyplneného Reklamačného formulára na uplatnenie reklamácie od kupujúceho predávajúcemu.
- Predloženie dokladu o zaplatení
- Doručenie zakúpeného tovaru predávajúcemu
Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný Reklamačný poriadok zverejnený na internetovej stránke www.ibrill.sk.
V prípade ďalších informácií a potreby nás kontaktujte na tel. čísle: +421 910 532 253 alebo +421 56/63 23 340 alebo prostredníctvom e-mailu: ibrill@ibrill.sk.